Genitori Che ... cercano un dialogo!

As troubling as it is, the rarer these trophy hunted animals become, the more hunters are willing to pay to kill them—like the American hunter who recently paid $350,000 to kill a critically endangered black rhino in Namibia.

Genitori Che ... sono a fianco!

Poachers are killing rhinos at an alarming rate – if they continue like this rhinos will disappear from our planet within our lifetime.

Genitori Che ... si mettono in gioco!

The zebra's biggest threats are habitat loss due to ranching and farming and competition for water with livestock. Historically, there were over 15,000 Grevy's zebras. However, there are only about 2,500 remaining today.

I DIRITTI DI BAMBINI E RAGAZZI

L'associazione ha come focus la TUTELA dei diritti di bambini e ragazzi e il SOSTEGNO ad ogni tipo di genitorialità.

DONA

Partecipa ai progetti della nostra associazione con una donazione piccola o grande, saremo felici di realizzare per te il tuo desiderio di essere parte sociale fattiva.

Un grazie sincero per diffondere la nostra cultura e il nostro messaggio. Se credi nella nostra mission aiutaci a farla conoscere.

STAI CON NOI

Ti aspettiamo, saremo lieti di darti tutte le informazioni per diventare protagonista delle nostre attività: iscriviti all'associazione, scopri i nostri progetti e aiutaci a fare cultura e sostegno attraverso di essi.

MEET OUR TEAM

Passionately committed to protecting the future of African Wildlife, for our generation and most importantly the generations to come

Chairman: John Doe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Finance: Jane Doe

Social Media: Jane Doe

Park Ranger: John Doe

CONNECT WITH US | twitter | facebook | email | map